[OpenOffice] Inserció de diapositives

dll des 13 19:45:12 CET 2010

Ep
Posaria la mà al foc que aquesta errada ja està corregida per a la propera
versió 3.3.
Ara mateix no ho puc comprovar al propi OpenOffice, però veig que al Pootle
hi apareix "Abans" i "Després" en aquest context.

Sobre si abans/després davant/darrere i altres combinacions, crec que és
totalment correcte "Abans/Després" perquè:
- Ve de l'anglès "before" i "after" (as opposed to "in front" / "behind" o
similars).
- Es manté coherència amb el Calc (com n'Ismael mencionava)
- "abans" i "després" també poden fer referència a posició:
abans:
3 Denota prioritat de lloc, posició respecte a allò que és més lluny. Un
quilòmetre abans.
4 adj Precedent. El dia abans. El carrer abans.
<http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0000133>
després:
2 1 adv Més enllà, seguint una altra cosa en situació, en ordre, en rang.
<http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0043864>

Quan sigui a casa, confirmaré que realment surti corregit a la interfície.

El 13 de desembre de 2010 18:52, Ismael Fanlo <ifanlo a superalumnos.net> ha
escrit: