[OpenOffice] Inserció de diapositives

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
dll des 13 18:52:21 CET 2010

Hola!

On Lunes 13 Diciembre 2010 15:18:58 Albert Juhé Lluveras escribió:

> El 13 de desembre de 2010 14:33, Toni Hermoso Pulido

Permeteu-me dir la meva... (per una vegada)  ;-)

Crec que "Abans" i "Després" tenen més sentit en una línia temporal, que no
d'ubicació.   En aquest sentit, trobo més adient "Davant" i "Darrere".

De tota manera, veig que al Calc, també es parla de "Abans del full actual" i
"Després del full actual", així que per congruència potser fer com comenta
n'Albert.

Al Impress de l'Ubuntu no sé trobar ara el context on surt aquesta expressió,
doncs les diapos sempre les insereix darrere (després). ;-)

Ismael Fanlo

*ifanlo - soluciones libres* http://ifanlo.com
- Consultoría en migraciones a software libre
- Soporte ofimático online
- E-learning
- Formación informática presencial