[OpenOffice] Data límit per enviar traduccions: 19 d'agost

dij ago 5 01:57:13 CEST 2010

  Ep Joan
Perdona per respondre tan tard.
Ara mateix he acabat de traduir les últimes cadenes que quedaven de la
UI, o sia que la traducció està al 100% tinc una llista ben llarga de
coses que s'han de mirar i canviar, però això ja ho aniré fent.
Ho dic perquè, en cas que agafis fitxer de la part d'ajuda, baixa't
també els fitxers de la part d'UI com a referència, que són els últims.
Sobre quin fitxer o fitxers podries agafar, carta blanca: tu mateix.
Però això sí: notifica per aquí quins agafes, per tal de tenir-ho en compte.

salut
jordi s

El 01/08/2010 17:35, en/na Joan Montané ha escrit: