[OpenOffice] schart.po

dim abr 20 20:12:22 CEST 2010

Ep!
Fet! He seleccionat l'opció de "sobreescriure" i sembla que ha
funcionat, perquè veig que ha quedat al 100%.
Això sí: segueixen apareixen 4 suggeriments teus per cada cadena, però
això ja és un altre tema i mirarem de fer-hi alguna cosa un cop hagi
passat aquesta versió.

Reitero: tot aquests problemes amb els "falsos" suggeriments fa que la
funció de suggeriments estigui completament "contaminada". No la feu servir.
Caldria esbirnar si hi ha cap manera d'esborrar els suggeriments que són
idèntics a la traducció actual de la cadena. Però això serà més endavant...

For your info, jo estic fent els fitxers del subdirectori \shared\
<http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/helpcontent2/shared/>

El 20/04/2010 19:57, en/na Pau Iranzo ha escrit: