[OpenOffice] Actualització de fitxers al Pootle?

dis abr 17 17:15:13 CEST 2010

Ep Pau
No sé si ja has començat, però acabo de veure aquest missatge a la
llista de l'openoffice:

El 17/04/2010 14:34, en/na Rafaella Braconi ha escrit:
 > Hi Jamil,

Please let

 > no, we don't ....
 >
 > Rafaella

De fet, els 2 fitxers que falten pertanyen a aquest "migrationanalysis",
o sia que, pel missatge de la Rafaella, interpreto que no cal traduir-los...

Crec doncs que la traducció ja està enllestida per al 3.2.1 (pel que fa
a la IU).

Pau: si vols, ports tirar endavant la part de l'ajuda. Si agafes algun
fitxer per traduir-lo "fora de línia", avisa, que si tinc temps faré un
"control de qualitat global" de l'ajuda i no tindria sentit fer canvis
en fitxers que tens tu traduint fora del Pootle.

El 17/04/2010 07:17, en/na Pau Iranzo ha escrit: