[OpenOffice] Traducció de l'OpenOffice.org 3.2

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dim oct 13 20:52:29 CEST 2009

En/na esparver - ha escrit:
> Agafo directament el que pugui traduir i m'ho assigno a la wiki?

I tant! Però vés-te'ls assignant un a un i edita la wiki cada cop. Va bé
perquè a alguns de nosaltres ens agafa per traduir a hores intempestives
i, si el seguiment és acurat i no es bloquegen mòduls, s'optimitza el
temps. Si pots, posa-hi també una data aproximada d'acabament.

Per variar, jo vaig bastant de bòlit... Espero que en algun moment
d'aquesta setmana em podré posar a fer una altra marató domèstica i
col·laborar en la traducció.

Salut,
rul