Re: [OpenOffice] OpenOffice.org 3.1.0 en català

Joan Montané joan a montane.cat
div maig 15 14:36:43 CEST 2009

Hola,

no  puc provar aquesta versió ara mateix, però referent al problema
dels diccionaris que comenta el Jordi, potser el motiu és que no estan
afegits al codi font original de Sun, és així Jesús?

Desconec com està aquest tema, en el cas concret del català, però si
el motiu és aquest, i per a aconseguir els diccionaris de català als
paquet de localització al català i a la versió en català, es podria
fer com s'explica en aquest fil [1] pel romanès. Entenc que no hi ha
problemes amb les llicències dels nostres diccionaris (ortogràfic,
sinònims, separació sil·làbica). Us sembla bé que obri una 'Issue' al
buzilla de l'OOo sol·licitant-ho, similar a com ho han fet pel
romanès?

Joan Montané.

[1] http://www.mail-archive.com/dev@lingucomponent.openoffice.org/msg02184.html

El 15 / maig / 2009 14:12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: