[OpenOffice] Repositoris OpenOffice 3.1 per a Ubuntu.

Oriol Gonzalez oriolsbd a yahoo.es
dij maig 7 19:24:15 CEST 2009

I tant que sí, que m'ha servit.

Quan intento instal·lar l'OpenOffice 3.1 del Launchpad, em diu que desinstal·larà precisament aquests dos paquets (i alguns altres). Això vol dir que al Launchpad encara no hi són. Suposo que els posaran aviat (espero).

Moltes gràcies,

Oriol.

________________________________
De: David Planella <david.planella a googlemail.com>
Para: Traducció al català de l'OpenOffice.org <openoffice a llistes.softcatala.org>
Enviado: jueves, 7 de mayo, 2009 18:39:08
Asunto: Re: [OpenOffice] Repositoris OpenOffice 3.1 per a Ubuntu.

Hola Oriol,

Perdona que t'hagi de contestar breument i de manera parcial:

El 7 / maig / 2009 10:05, Oriol Gonzalez <oriolsbd a yahoo.es> ha escrit:
> Hola,
>
> En principi, segons el calendari de llençament d'OpenOffice, avui hauria de
> sortir l'OpenOffice 3.1. Bé, al calendari de llençament no posa si finalment
> serà avui, simplement que abans d'avui segur que no surt. Sabeu si realment
> serà avui el llençament?
>
> Però realment, envio aquest correu perquè avui he vist que, en el mateix
> repositori de Launchpad que hi havia per tenir OpenOffice 3.0 a Ubuntu
> Hardy, ara es pot tenir OpenOffice 3.1 a Hardy i a Jaunty (pel que he vist,
> [...]

Pel que sé, la localització al català es troba en els paquets següents:

openoffice.org-l10n-ca -> per a la interfície d'usuari
openoffice.org-help-ca -> per a l'ajuda

Crec que l'OO disponible en els paquets PPA de l'Ubuntu també els
hauria d'oferir, però no he tingut temps de mirar-m'ho. Ja sé que
potser no et serà de molta ajuda el que t'escric, però potser et pot
servir de punt de partida.

Salut,
David.