[OpenOffice] Repositoris OpenOffice 3.1 per a Ubuntu.

dij maig 7 18:39:08 CEST 2009

Hola Oriol,

Perdona que t'hagi de contestar breument i de manera parcial:

El 7 / maig / 2009 10:05, Oriol Gonzalez <oriolsbd a yahoo.es> ha escrit:
> Hola,
>
> En principi, segons el calendari de llençament d'OpenOffice, avui hauria de
> sortir l'OpenOffice 3.1. Bé, al calendari de llençament no posa si finalment
> serà avui, simplement que abans d'avui segur que no surt. Sabeu si realment
> serà avui el llençament?
>
> Però realment, envio aquest correu perquè avui he vist que, en el mateix
> repositori de Launchpad que hi havia per tenir OpenOffice 3.0 a Ubuntu
> Hardy, ara es pot tenir OpenOffice 3.1 a Hardy i a Jaunty (pel que he vist,
> [...]

Pel que sé, la localització al català es troba en els paquets següents:

openoffice.org-l10n-ca -> per a la interfície d'usuari
openoffice.org-help-ca -> per a l'ajuda

Crec que l'OO disponible en els paquets PPA de l'Ubuntu també els
hauria d'oferir, però no he tingut temps de mirar-m'ho. Ja sé que
potser no et serà de molta ajuda el que t'escric, però potser et pot
servir de punt de partida.

Salut,
David.