Re: [OpenOffice] [Fwd: Paquets rpm en català de l'OpenOffice 3. 0.1]

Francesc Busquets francesc a gmail.com
dic mar 25 22:24:31 CET 2009

Hola,

Al projecte Linkat hem preparat també un fitxer RPM amb l'ajuda en català,
que encara no ha arribat oficialment a la nostra distribució de base
(OpenSuse). L'RPM s'ha fet a partir dels fitxers obtinguts d'una
instal·lació per a Windows, que es copien a *
/usr/share/ooo3/basis3.0/help/ca*

L'ajuda sembla funcionar correctament, tot i no haver estat compilada per a
GNU/Linux. Si algú ho vol provar la trobareu a:

http://download-linkat.xtec.cat/distribution/linkat-2.0/repo/linkat-seleccio/OpenOffice_org-help-ca-3.0-1.i586.rpm

La resta d'RPM els obtenim del repositori estable d'OpenSuse:
http://download.opensuse.org/repositories/OpenOffice.org:/STABLE/SLED_10/

Esperem que en futures versions l'ajuda en català arribi directament a
aquest repositori, com totes les altres. De moment, hem pensat que la millor
manera de solucionar-ho era fent un paquet a mida.

Cordialment,