[OpenOffice] [Fwd: Paquets rpm en català de l'OpenOffice 3.0.1]

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 25 21:34:31 CET 2009

Ep!

Potser caldria afegir-ho a la pàgina. Jo no tinc temps de mirar-m'ho.

-------- Missatge original --------
Assumpte: Paquets rpm en català de l'OpenOffice 3.0.1
Data: Mon, 23 Mar 2009 14:28:20 +0100
De: Joan Padró López <joan a caltux.net>
Respon a: joan a caltux.net
Empresa: Cal Tux
A: info a softcatala.org, info a softcatala.cat

Hola, sóc en Joan Padró.

Fa temps que aprofito el vostre recull de programes en català (i la bona
feina que feu de traduir-los) per escampar el programari en català a
amics i alumnes.

Trobo que aquest cop us ha faltat incloure els paquets rpm de
l'OpenOffice 3.0.1. Jo faig servir Mandriva 2007.1 i no podia
actualitzar el paquet d'oficina sense haver d'actualitzar el sistema.

Ara he trobat, de casualitat els paquets que em calien.

Potser estaria bé que els afegíssiu al vostre ftp.

OpenOffice 3.0.1 en anglès (la base)

http://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/3.0.1/OOo_3.0.1_LinuxX86_install_en-US_rpm.tar.gz

Els paquets d'idioma per al català

http://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/3.0.1/OOo_3.0.1_native_LinuxX86_langpacks_rpm/OOo_3.0.1_090114_LinuxIntel_langpack_ca.tar.gz

Per rematar la feina, el diccionari:

http://extensions.services.openoffice.org/project/dict-catalan

Salutacions i enhorabona per la feina que feu.

Joan Padró

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/