Re: [OpenOffice] Traducció de l'ajuda en català per a l'OO 3.0.1 a l'Ubuntu

diu mar 8 14:13:29 CET 2009

Hola de nou,

al final he anat per l'opció més segura i he agafat el fitxers GSI
oficials de l'OO3.0 i de l'OO3.1, a partir dels quals he obtingut els
fitxers PO amb l'eina oo2po. Llavors he fet la fusió de les
traduccions de l'ajuda per a obtenir una versió completa per a
l'OO3.0.1. Finalment he creat el fitxer GSI, el qual he comprovat amb
el gsicheck i no em dóna errors.

El fitxer GSI final per a l'OO3.0.1, amb la interfície d'usuari i
l'ajuda l'he pujat aquí [1]. Està comprimit dins d'un arxiu que conté
la descripció del procés amb més detall.

Notes:

* El procediment l'he descrit amb detall aquí [2]
* Les cadenes «fuzzy» resultants de la combinació (he creat un fitxer
amb les estadístiques de traducció resultants [3]) no les he traduïdes
per falta de temps, però ara que sé com va el procediment, potser m'hi
podria dedicar.
* Acabo de veure que l'OO 3.0.0 per a Windows sí que té l'ajuda
traduïda (o almenys una bona part, no ho he comprovat tot), o sigui
que en algun lloc ja hi ha d'haver aquest fitxer que estic intentant
crear. Qualsevol informació serà benvinguda. De fet, suposo que la
feina no haurà estat en va, ja que almenys hauré après com es
manipulen els formats de traducció per a l'OO.

Salut,
David.

[1] http://dl.getdropbox.com/u/417057/OO/traduccio-completa-OO3.0.1.tar.bz2
[2] http://dl.getdropbox.com/u/417057/OO/README
[3] http://dl.getdropbox.com/u/417057/OO/stats.log

El 8 / març / 2009 04:36, Raül Cambeiro <rulet a ono.com> ha escrit: