[OpenOffice] Traducció de l'ajuda en català per a l'OO 3.0.1 a l'Ubuntu

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dis mar 7 04:43:28 CET 2009

David,

> Sembla ser que el que fa falta és que els enviem un
> fitxer d'ajuda apropiat per a l'OO 3.0.1.
>
> Si cal, jo podria col·laborar amb un pedaç al paquet .deb, però per a
> trobar el fitxer d'ajuda més adient, segurament faci falta algú amb
> més experiència amb el codi font de l'OO.
>
> Algú se'n podria encarregar?

Jo no me'n puc encarregar, perquè desconec molts dels processos de l'OOo
(especialment el que demanes) i ara mateix no tinc gens de temps per a
mirar-m'ho. Però sí que tinc els fitxers PO traduïts de la versió 3.0,
amb l'ajuda completa (suposadament compatibles amb la 3.0.1, per
l'string freeze, però no puc assegurar-ho).

Si algú pot fer-ho i no els té, que me'ls demani.

Diria que mai es van incorporar en aquest estat a l'OOo (vam pujar-ho al
Pootle fora de temps, i després van actualitzar les cadenes a la 3.1 i
es van perdre els canvis, si recordeu; a partir de llavors només hem
treballat sobre la 3.1).

Igualment, tota l'ajuda no va entrar, però diria que bona part sí.

Salut,
rul