[OpenOffice] ca.openoffice.org

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll jul 27 22:29:30 CEST 2009

> Segons tinc entès, en Jesús Corrius és qui actualment té accés a l'ftp
> de la pàgina. Estaria bé poder tindre accés jo també (o bé coordinar-nos
> per tal que vages pujant allò que faça), tenim base de dades?? (això
> espere).

La pàgina està a un CVS. L'accés de lectura és lliure, però per
accedir-hi necessites una clau pública validada i això ho fa molt
complicat, l'últim cop que vaig demanar permís per accedir-hi van
trigar 6 mesos i en teoria només el cap de projecte ho pot fer per
tenir-ho controlat, és la política d'OpenOffice.org.

Pel què tu tens al cap, es fa servir el wiki, per exemple, aquesta és
la versió wiki de la pàgina francesa:

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Fr.openoffice.org

Jesús Corrius
http://www.corrius.org