[OpenOffice] ca.openoffice.org

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dll jul 27 20:39:25 CEST 2009

Bones a tots

Després de parlar amb en Jordi Mas sobre el tema de l'estat de la pàgina
de l'OpenOffice.org en català (http://ca.opeoffice.org) i la proposta de
prendre com a exemple les pàgines més actualitzades actualment (la
francesa i l'alemanya), crec que la millor opció és:

* Aprofitar la pàgina francesa (m'agrada més el seu aspecte/contingut),
copiar tota la seua estructura i fer la nostra exactament igual i en
català.

* Faré servir unes plantilles i un panell de gestió de forma que siga
fàcil afegir noves notícies i continguts.

Segons tinc entès, en Jesús Corrius és qui actualment té accés a l'ftp
de la pàgina. Estaria bé poder tindre accés jo també (o bé coordinar-nos
per tal que vages pujant allò que faça), tenim base de dades?? (això
espere).

Digueu la vostra, és interessant tindre la pàgina enllestida el més
aviat possible, sobretot amb la Generalitat Valenciana fotent per
darrere.

Salut!

Pau