[OpenOffice] Traducció de l'OpenOffice.org 3.1

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic gen 7 19:11:07 CET 2009

Ep,

> Vaig a mirar quan estarà llesta la darrera tongada i seguim...

El mail d'abans el tenia escrit ja i l'he enviat tal qual. Després he
vist això:

http://www.mail-archive.com/dev@l10n.openoffice.org/msg05427.html

O sia, que tenim uns dies més (no diuen quants encara). M'agafo l'scalc.
Ja he actualitzat la wiki:
http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Documentaci%C3%B3#Taula_d.27assignaci.C3.B3

Salut,
rul

PD: Abans m'he descuidat de dir que guardo còpies de tot abans i després
de modificar-ho, com sempre. Si algú vol revisar només els diff, que
me'ls demani i els faig. Tot i que jo m'esperaria a revisar un cop tot
traduït, per a no repetir (per exemple, alguns errors en moltes cadenes
originals que tornaran a corregir i caldria revisar dos cops).