[OpenOffice] Resincronització cadenes OOo 3.1

Raül Cambeiro rulet a ono.com
div gen 2 15:18:57 CET 2009

Hola a tothom,

Durant aquests dies he estat tornant a incorporar els darrers canvis que
van fer des del Termcat, que s'havien perdut amb la resincronització de
cadenes per a l'OOo 3.1 (recordeu aquells missatges del 15 d'octubre
endavant?). Enviaré més tard un missatge resumint el procés.

A hores d'ara, les cadenes al Pootle tornen a trobar-se en bon estat per
a posar-se a traduir. (Si algú s'hi ha posat ahir o avui, vaig acabar la
feina el 31 de desembre cap a les 16h, o sia que cap problema. Si us hi
vau posar abans, parlem-ne per a arreglar-ho.)

Ara bé, hauríem de mirar que no tornés a passar mai que pugem fitxers de
versions anteriors, desincronitzats per tant, perquè suposa una feinada
extra arreglar-ho...

Per tal que no torni a passar, cal estar ben atents a les dates
d'actualització del Pootle, i pujar els fitxers que estiguem traduint o
revisant fora de línia abans de la data límit, encara que no estiguin
del tot acabats.

La propera data límit és el 6 de gener [1]. Qualsevol que vulgui traduir
fora de línia ha de pujar les seves modificacions abans d'aquesta data,
esperar, i tornar-se a baixar els fitxers per a continuar treballant a
partir del 8.

[1]
http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Translation_for_3.1#Translation_Schedule_for_Pootle_Users

D'altra banda, crec que seria molt útil que no perdéssim el costum
d'actualitzar permanentment les taules d'assignació de fitxers que hi ha
a les pàgines wiki dedicades a la traducció de l'OOo, per tal de
mantenir-nos informats entre nosaltres i facilitar la feina a tothom que
participa de la traducció. Són aquestes:

Interfície: http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Programari
Ajuda: http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Documentaci%C3%B3

I no tingueu vergonya d'abandonar per manca de temps una traducció
assumida: pugeu el que tingueu i informeu a la llista i al wiki perquè
algú altre se n'ocupi.

Seguim amb la feina. Ara mateix tenim poques cadenes pendents. Suposo
que a partir del 8 de gener vindrà el tall gros (i llavors tindrem fins
al 2 de febrer).

Jo em poso a traduir la interfície i actualitzo la wiki ja.

Salut i bon any,
rul