[OpenOffice] Re: Errors a corregir per l'OpenOffice.org 3.1

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dis feb 14 13:00:55 CET 2009

2009/2/14 Raül Cambeiro <rulet a ono.com>:

> Uf. D'acord. M'ho vaig mirant entre avui i demà i us dic alguna cosa. [1]
>
> Aniré seguint-ho i resolent-ho com pugui. Però si hi ha algun gurú a la sala
> (Jesús?) amb una mica de temps lliure, serà més que benvingut. I amb
> autoritat davant la gent d'OO.o, etc., que a mi no em coneixen de res...

El millor és generar un sdf corregit amb l'ajuda només i enviar-lo.

Em pots enviar el POs ja corregits? Puc generar un sdf i comprovar que
és correcte.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/