[OpenOffice] Re: Errors a corregir per l'OpenOffice.org 3.1

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dis feb 14 12:56:13 CET 2009

> Sí pots fer el seguiment si us plau, jo marxo ara i fins finals de la
> setmana no hi seré.
>
> El que és important és al bug report afegir-hi que ja estan corregides
> i donar detall de quan es van pujar.

Uf. D'acord. M'ho vaig mirant entre avui i demà i us dic alguna cosa. [1]

Aniré seguint-ho i resolent-ho com pugui. Però si hi ha algun gurú a la
sala (Jesús?) amb una mica de temps lliure, serà més que benvingut. I
amb autoritat davant la gent d'OO.o, etc., que a mi no em coneixen de res...

Salut,
rul

[1] El procés de traducció complet de l'OOo, vull dir, que el desconec.