[OpenOffice] ca.openoffice.org

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dis ago 15 18:47:05 CEST 2009

Està molt bé, felicitats Pau!

Només una pregunta, els enllaços de dalt a la dreta (Inici, Novetats,
Baixades...) no es poden canviar? Perquè no sé si té molt de sentit que
"Baixeu l'OpenOffice.org" porti al Rebost de Softcatalà i en canvi el botó
"Baixades" et porti al web en anglès de l'OOo.

Tota la resta està magnífic, una molt bona feina!

El 15 / agost / 2009 10:08, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: