[OpenOffice] ca.openoffice.org

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dis ago 15 10:08:49 CEST 2009

Bones

Jordi, no sé si les pàgines que indiques són la millor opció ja que, ara
per ara, tenen tendència a desactualitzar-se ràpid.

En tot cas posaria un enllaç al wiki o alguna cosa semblant, però
bàsicament amb la idea d'evitar allò que ens ha passat fins ara. Entenc
que portar a la pàgina en anglès d'assistència no és la millor opció,
però així sabem que es quedaria actualitzat.

Continueu visitant el web, perquè estic fent els canvis que comenteu.
Digueu la vostra sobre a on haurien de portar els diferents enllaços.

Salut!

El dv 14 de 08 de 2009 a les 23:16 +0200, en/na Jordi Mas va escriure: