[OpenOffice] ca.openoffice.org

div ago 14 18:36:08 CEST 2009

El 14 / agost / 2009 15:46, Pau Iranzo<pau a somgnu.cat> va escriure:
> Molt bé, he fet els canvis que heu comentat.
>
> www.somgnu.cat/ooo
>
> Digueu si en veieu cap altre i ja, si tot està llest, pugeu el codi.

Hola Pau,

M'ho he tornat a mirar i hi he vist un parell de coses:

«la suite ofimàtica lliure»
-- segons el recull, «el paquet ofimàtic lliure»

«Baixeu-lo debades»
-- Tot i ser correcte, jo suggeriria utilitzar una forma més neutra

«Funcionalitats addicionals»

Bona feina!

Salut,
David.