[OpenOffice] ca.openoffice.org

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div ago 14 15:32:38 CEST 2009

Gràcies a tots pels comentaris. No sé què em passa últimament, però els
errors d'ortografia (no només en català) són el pa meu de cada dia. L'he
feta una mica amb presa.... així que és normal i per aquesta raó esteu
vosaltres.

Ho corregiré i torneu a mirar-la, per favor. Ja us avise.

Salut!

El dv 14 de 08 de 2009 a les 14:44 +0200, en/na David Planella va
escriure: