[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic oct 15 16:09:04 CEST 2008

Hola Marta,

> Em podríeu dir, sisplau, les implicacions que això té en les versions dels fitxers de la documentació que encara tenim en fase de treball?
>
> Tenen validesa aquests fitxers que ens vàrem baixar dilluns, o amb aquest procés que expliqueu avui quedaran substituïts per uns altres?

Això t'ho poden respondre millor el Jordi o el Jesús, que tenen
l'experiència necessària per a afirmar si val la pena o no aplicar-ho.

De tota manera, si vosaltres teniu previst aplicar canvis, entenc que
caldrà actualitzar les cadenes de nou per a fer el build i, per tant,
podem aprofitar per a corregir aquestes errades i acabar la traducció
(la correcció de les errades ha afegit unes 120 cadenes noves).

Si fos així, seria més adient que treballéssiu sobre els fitxers que he
enviat abans. Però això ho hauria de confirmar el Jesús.

Arribat el cas, suposant que ja hàgiu revisat algun dels 9 fitxers
actualitzats, miraria la manera d'evitar duplicar-vos la feina (separant
les noves cadenes, incorporant jo a mà els canvis a aquests fitxers o
com sigui).

La veritat, només necessito que els cracs em diguin "no l'estàs cagant,
tira milles" i anem fent, que tinc la resta del dia lliure.

Seguim,
rul