RE: [OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

GRANÉ i FRANCH Marta mgrane a termcat.cat
dic oct 15 09:05:14 CEST 2008

Bon dia, Rul,

Entenc que esteu parlant dels fitxers traduïts de la documentació, que hem pujat majoritàriament des de l'equip del TERMCAT.

Sisplau, manten-nos informats de qualsevol incidència i qualsevol modificació en aquests fitxers. Si convé traduir alguna part nova, també ens ho dius. Ara estem fent la revisió final i ens interessa mantenir controlada la integritat i les versions d'aquests fitxers.

Si vols, ja em pots escriure directament, fora de la llista: mgrane a termcat.cat

Gràcies!!

Marta

Marta Grané Franch
Àrea de Recerca Sectorial
Tel. 93 452 61 61
www.termcat.cat
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.