[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic oct 15 08:34:16 CEST 2008

Actualitzo les dades...

Llengua                        ca            la resta    delta
Total de paraules        428574    429018        444
Total de cadenes        44746    44760        14

Els fitxers afectats són els següents (cadenes,paraules pendents):
sbasic/shared.po (1,1)
scalc/01.po (1,26)
scalc/guide.po (3,61)
schart/01.po (17,207)
shared/explorer/database.po (0,15)
shared/02.po (2,69)
shared/guide.po (12,36)
swriter/01.po (3,59)

Les sumes continuen sense coincidir amb el total. Sumant els parcials
surten 39 cadenes i 474 paraules (com abans, 25 i 30 més que en el total).

Ara tinc una estona lliure. Aniré mirant una mica més i vaig informant.

Siau,
rul