[OpenOffice] Revisió OpenOffice 3.0

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dim oct 14 20:51:05 CEST 2008

Hola,

>      1. Traduccions:
>
>              1. La finestra “Obre” té les etiquetes (els tips crec que
>                 es diuen) dues icones sense traduir (la primera "Up
>                 one level" i la segona "Create new directory" dalt a
>                 la dreta). Açò es veu des de diferents punts on
>                 l'aplicació accedeix a obrir arxius, o bé, en la
>                 configuració: Eines | Opcions | OpenOffice.org |
>                 Camins i editar el camí “Els meus documents”.

Justament avui estava escrivint un missatge sobre aquestes cadenes!

Vaig trobar algunes cadenes al fitxer fpicker/source/office.oo  que
apareixien en anglès (entre cadenes que sí que apareixen traduïdes).
Pensava demanar si algú em sabia dir per què; si no hi ha cap motiu
raonable, les traduïm.

Pel que diu en Raimon, és evident que les cadenes s'han de traduir. Les
cadenes en anglès són les següents:

#:
iodlg.src#DLG_SVT_EXPLORERFILE.BTN_EXPLORERFILE_UP.menubutton.quickhelptext
msgid "Up One Level"
msgstr "Up One Level"

#:
iodlg.src#DLG_SVT_EXPLORERFILE.BTN_EXPLORERFILE_NEWFOLDER.imagebutton.quickhelptext
msgid "Create New Directory"
msgstr "Create New Directory"

#:
iodlg.src#DLG_SVT_EXPLORERFILE.BTN_EXPLORERFILE_LISTVIEW.imagebutton.quickhelptext
msgid "List"
msgstr "List"

#:
iodlg.src#DLG_SVT_EXPLORERFILE.BTN_EXPLORERFILE_DETAILSVIEW.imagebutton.quickhelptext
msgid "Details"
msgstr "Details"

Aquestes cadenes ja apareixen traduïdes en altres fitxers; les
traduccions són les següents:

- Un nivell amunt
- Crea un directori nou
- Llista
- Detalls

Si us sembla bé, les tradueixo i les pujo al Pootle.

Salut!

---

sílvia miranda

Bloc: http://silvia.badall.net