Re: [OpenOffice] Revisió OpenOffice 3.0

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim oct 14 10:39:50 CEST 2008

El 14 / octubre / 2008 07:38, Raimon Soler <rasoler a ono.com> ha escrit:

>     2. Diccionari
>
> El 12 / octubre / 2008 23:59, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>

> En tot cas, notifico que a Eines>Opcions>Configuració de llengua>Ajuda
> a l'escriptura>Edita, no surt en el llistat de diccionaris
> disponibles.
>

>     A mi si que em surten, els de l'OpenOffice i els meus personals.

¿Has fet la instal·lació completament neta (suprimint totes les
carpetes de configuració)?. Jo ho he fet així i en el llistat no surt
res.

Per cert, confirmo també que a la 3.0 final en anglès (instal·lació
neta), instal·lant el diccionari de la pàgina de l'OOo (que ara no
va), funciona correctament.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat