[OpenOffice] Darrera construcció de la versió 3.0 amb les traduccions finals

Eduard Selma selma a tinet.cat
dim oct 7 21:05:55 CEST 2008

En/na Joan Montané ha escrit:
> Bona nit,
>
> Prova això
>
> http://extensions.services.openoffice.org/project/dict-catalan

- Efectivament, ara hi ha el diccionari en català per a la versió 3.0,
sembla que molt millorat per l'incansable Joan Moratinos. Gràcies, Joans
(Montaré & Moratinos).

Però el que cercava era els paquets de la interfície en català, que
encara no estan als repositoris Debian (la meva dona és de les de la
generació de francès). He intentat fer un empelt entre les versions 3.0
beta en català (instal·lable a /opt) i la de Debian (instal·lada a
/usr/lib). L'Open Office realment és un paquet complicat, i jo no sóc
precisament un /hacker/ ; per tant, no he tingut èxit.

Al final, amb penes i treballs, he pogut anar instal·lant "a mà" (el
repositori de Etch encara té la versió 2.4, i el de Lenny la 3.0).
Sembla que he pogut anar resolent les innumerables dependències i
finalment tinc una versió 2.4 funcional i en català (que a més, és la
mateixa que té a l'ordinador de sobretaula.

	Un cop més, agraït per la ràpida resposta.

		Cordialment,

			Eduard Selma.

P.S. Tanmateix, si algú coneix un paquet de Debian per a localització en
català de la 3.0, li ho agrairé, doncs a vegades triguen una mica en
aparèixer als repositoris.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786