Re: [OpenOffice] Darrera construcció de la versió 3.0 amb les traduccions finals

Joan Montané joan a montane.cat
dll oct 6 23:45:38 CEST 2008

Bona nit,

Prova això

http://extensions.services.openoffice.org/project/dict-catalan

Joan Montané.

El 6 / octubre / 2008 23:44, Eduard Selma <selma a tinet.cat> ha escrit: