[OpenOffice] Diccionari de l'OpenOffice.org 3.0

Joan Moratinos joan a jmoratinos.com
dij nov 6 18:24:29 CET 2008

Hola Joan,

Tal com estan fetes les versions actualment ("general" i "avl"),
cadascuna és "completa". Ara per ara, "avl" és un superconjunt de
"general", encara que no té perquè ser sempre així. O sigui que la idea
és tenir només una versió activada.

En/na Joan Montané ha escrit: