[OpenOffice] Etiquetes bookmark_value

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dij maig 15 10:59:21 CEST 2008

Hola,

> Els <bookmark_value> s'havien de deixar en anglès, però veig que al
> wiki hem canviat el criteri.

 Que ho confirmi el Jordi, però sí, s'han de traduir; aquests termes són els
que permeten cercar apartats i temes a l'Ajuda.

> Els verbs que apareixen a les etiquetes bookmark_value es tradueixen
sempre
> nominalitzant-los? Per exemple:
>
> <bookmark_value>printing; sheet selections
> <bookmark_value>impressió; seleccions de fulls
>
> Aniria bé fixar un criteri, si no és que ja està fixat.

Que jo recordi, hi ha un document on s'indica que, efectivament, les
entrades d'índex s'han de nominalitzar sempre que sigui possible (em penso
que era en un dels documents de la wiki, però ara mateix no ho trobo; ja ho
tornaré a cercar). Corregiu-me si m'equivoco. En tot cas, jo els nominalitzo
sempre que puc.

Salut,

Sílvia