[OpenOffice] com puc ajudar?

Adelina Ors adeors a gmail.com
dis mar 1 12:51:18 CET 2008

Hola Oriol;
El programa /sbasic/shared/01.po, jo el vaig salvar amb el programa de
l'Openoffice i em va anar molt bé.
Una vegada ja has traduit el texte i l'has salvat  l'has d'enviar a <
openoffice a llistes.softcatala.org> perquè les altres persones que estan a la
llista vegin el que tu ha traduit i ho poguin corretgir en cas que fós
necessari
Fins aviat
Adelina.