[OpenOffice] amaga vs. oculta

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu jun 29 18:52:58 CEST 2008

Bones,

Des de fa temps a can GNOME vam decidir utilitzar oculta enlloc
d'amagar. Revisant el perquè resulta que és l'única opció que dóna el
Termcat per a l'àrea d'Electrònica, Informàtica i Telecomunicacions és
«oculta».

Els meus 5 cèntims.

Salut!

El dg 29 de 06 de 2008 a les 12:40 +0200, en/na Sílvia Miranda va
escriure: