[OpenOffice] amaga vs. oculta

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
diu jun 29 12:40:34 CEST 2008

Hola,

Avui estic aplicant les esmenes que hem trobat en fer la traducció de la
documentació [1] als fitxers de la interfície de l'OpenOffice.

Arran d'una esmena proposada per la Montse Font, en què fa referència a
la parella de termes "ocultar/mostrar", m'he adonat que s'han utilitzat
indistintament els termes "ocultar" i "amagar". A més, penso que no s'ha
seguit cap criteri concret per triar un terme o l'altre. Ambdós termes
apareixen al recull, però el primer terme que hi apareix és "Amaga". A
can Microsoft també utilitzen "amagar" com a traducció de "hide". Per
tant, si ningú no hi té res en contra, canvio tots els "ocultar" per
"amagar".

He decidit d'escriure a la llista per comentar-ho perquè forma part
d'una parella que s'utilitza força a l'OpenOffice.org. Espero que ningú
no hi tingui res en contra, perquè aplicaré els canvis avui mateix (el
dia 4 acaba el termini per pujar traduccions).

Salut,

[1] http://www.softcatala.org/wiki/OO30_UI_Esmenes

---

sílvia miranda