RE: [OpenOffice] Traducció de turner

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
dim jun 17 09:07:31 CEST 2008

Bon dia,

algú em sabria respondre aquesta consulta?

Moltes gràcies,

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.