[OpenOffice] Variables d'usuari

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
dll jun 2 09:02:07 CEST 2008

Bon dia,

algú em sap dir res sobre aquesta consulta que vaig fer uns quants dies? Crec que aquestes variables s'han de mantenir en anglès.

Gràcies,

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.