[openoffice] Openthesaurus-ca

Oriol Gordó i Casanovas oriol.gordo a gmail.com
diu jul 6 14:19:11 CEST 2008

Personalment, no et puc ajudar en els problemes tècnics, però trobo el
projecte interessantíssim. Penso que m'hi donaré d'alta per contribuir-hi
una mica.

Oriol

El 6 / juliol / 2008 08:56, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: