[OpenOffice] helpcontent2: share.po acabat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 26 09:45:05 CET 2008

Hola,
> Ja tinc aquests també, però no els puc pujar perquè el Pootle està a
> la parra... Sembla que ha tornat a caure tot el cap de setmana. A
> veure si demà està més viu.

Sí, això és força comú. No hi ha res a fer més que esperar fins dilluns.

> Tampoc és tant important perquè amb aquests fitxers tan grossos surt
> més a compte treballar fora de línia (el Pootle va lentíssim). Si algú
> vol fitxers i el Pootle no va, me'ls podeu demanar; tinc una còpia del
> 22 de febrer (7:20 del matí), amb el 2n lliurament.

Doncs si vols tastar lentitud demana de fer un merge d'un fitxer :)

> Per cert, deixaré la wiki amb share/* i canviaré la data, que si no la
> taula serà poc llegible. A veure si puc amb tota la carpeta.
D'acord.

Moltes gràcies,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/