[OpenOffice] helpcontent2: share.po acabat

Raül Cambeiro rulet a menta.net
diu feb 24 23:01:45 CET 2008

Ei,

> Perfecte. El més important que anem apuntant el que anem traduint a la
> pàgina per evitar duplicitats d'esforços.

Ja tinc aquests també, però no els puc pujar perquè el Pootle està a la
parra... Sembla que ha tornat a caure tot el cap de setmana. A veure si
demà està més viu.

Tampoc és tant important perquè amb aquests fitxers tan grossos surt més
a compte treballar fora de línia (el Pootle va lentíssim). Si algú vol
fitxers i el Pootle no va, me'ls podeu demanar; tinc una còpia del 22 de
febrer (7:20 del matí), amb el 2n lliurament.

Per cert, deixaré la wiki amb share/* i canviaré la data, que si no la
taula serà poc llegible. A veure si puc amb tota la carpeta.

> Nota: Ahir vaig trobar un missatge teu a aquesta llista adreçat a mi
> del dia 13 de febrer que no havia vist. Ja vam parlar per això.

Cap problema, que no hi havia pressa.

Salut,
rul