[OpenOffice] Fitxer scalc/guide.po per revisar

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 31 15:16:19 CEST 2008

En/na Manel Martinez ha escrit:

> Hola Montse.
>
> Em dic Manel i treballo en un Ajuntament, recentment hem instal·lat
> l’open en algún dels nostres pc’s, jo m’he subscrit a les llistes però
> no se de que va tot això que estic reben tant de tu com d’altres
> persones, m’ho pots aclarar que he de fer amb aquets fitxers que em
> trameteu. Moltes Gràcies.

Hola Manel,

Aquesta és la llista de traducció de l'OpenOffice.org en català. Els
fitxers són part de la documentació i s'envien per ser revisats. Tens
més informació a:

http://www.softcatala.org/wiki/OpenOffice.org

Aquesta llista també s'utilitza per fer preguntes sobre la funcionalitat
de l'OpenOffice.org en català.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/