[OpenOffice] Fitxer scalc/guide.po per revisar

Manel Martinez martinezgmn a telefonica.net
diu ago 31 11:13:48 CEST 2008

Hola Montse.

Em dic Manel i treballo en un Ajuntament, recentment hem instal·lat l’open
en algún dels nostres pc’s, jo m’he subscrit a les llistes però no se de que
va tot això que estic reben tant de tu com d’altres persones, m’ho pots
aclarar que he de fer amb aquets fitxers que em trameteu. Moltes Gràcies.

Manel.

De: openoffice-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:openoffice-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Montse Font
Roura
Enviado el: sábado, 30 de agosto de 2008 20:54
Para: Traducció al català de l'OpenOffice.org
Asunto: [OpenOffice] Fitxer scalc/guide.po per revisar

Hola,

us adjunto el fitxer scalc/guide.po perquè hi pugueu fer un cop d'ull.

Montse Font
Translator English, German --> Spanish, Catalan
Fluvià, 109, 5è 3a
08019 Barcelona
93 303 36 59 - 619 62 02 48
mfontroura a gmail.com