[OpenOffice] consulta: s'han de traduir les funcions?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim abr 15 16:38:54 CEST 2008

>  Tècnicament, també es poden traduir noms de variables i funcions, però jo
> no entraria en cap cas en això.  No crec que aporti res a la majoria
> d'humans i és molt fàcil introduir-ne errors. La meva recomanació és no
> traduir ni tant sols els comentaris a REM ja que els considero part del codi
> d'exemple.

Jo traduiria els comentaris i res més. No crec que sigui molt
complicat traduir el què hi hagi en un REM fins al final de la línia i
aporta informació sobre el què fa el programa.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/