[OpenOffice] Errada a l'OpenOffice.org: "Suprimir"

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll abr 14 08:49:55 CEST 2008

>  Mentre traduïa el fitxer sbasic/guide.po m'he adonat que hi ha unes
>  quantes cadenes que potser estan mal traduïdes. L'opció que apareix és
>  "Suprimir" en lloc de "Suprimeix". No sé si estan bé, ho podem comprovar
>  d'alguna manera?

Hauria de ser "Suprimeix", s'hauria de canviar.

>  També he trobat una cadena que té l'accelerador davant de la x en lloc
>  de tenir-lo al començament; suposo que deu ser correcte, però jo
>  n'informo per si de cas:
>
>  #: dlgsnap.src#DLG_SNAPLINE.BTN_DELETE.pushbutton.text
>  msgctxt "dlgsnap.src#DLG_SNAPLINE.BTN_DELETE.pushbutton.text"
>  msgid "~Delete"
>  msgstr "Suprimei~x"

La posició de la lletra de l'accelerador sempre depèn de les altres
cadenes dins d'un mateix grup de controls (on la lletra no s'ha de
repetir). Per tant, és normal que la lletra canviï al llarg
l'aplicació, encara que intentem sempre, si és possible, mantenir la
mateixa per coherència.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/