[OpenOffice] Data límit per pujar les traduccions per la primera beta de l'OpenOffice.org

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic abr 9 21:03:13 CEST 2008

Hola Raül,

> He anat fent les poques cadenes que faltaven dels po de l'arrel que no
> estaven assignats (tots tret de schart.po i smath.po). I també les
> poques que faltaven del directori sdraw/.
>
> Mentre anava fent, m'he adonat d'algunes errades a la interfície que
> també he retocat, sobretot en els auxiliars (via autopi.po). Però
> vaja, segur que li falta una bona revisió al que he fet i al que hi
> havia.
>
> Al final estem al 29%, si no és que algú ens sorprèn.
Moltes gràcies Raül. En el futur crec que seria bo que si tradueixes
coses sobre el Pootle baixis primer una còpia de tots els PO, facis les
modificacions, baixis de nou els PO i enviïs a la llista els canvis. Com
saps, per l'experiència de GNOME i altres projectes, la revisió entre
iguals és quelcom que sempre funciona molt bé. Prego a tothom que
treballi amb el Pootle que faci el mateix.

Si necessiteu ajuda per fer el DIFF o qualsevol cosa m'ho feu saber.

Records,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/