[OpenOffice] Canvi de nom del projecte de traducció d'OpenOffice.org

Leopold Palomo-Avellaneda lepalom a wol.es
dic set 26 13:12:52 CEST 2007

A Dimecres 26 Setembre 2007 12:58, Jordi Mas va escriure:
> En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:

> La veritat és que la cosa és força seriosa i porta molt de temps en marxa.

Sí, tens raó ja ho sé. Però a vegades determinades coses, o t'ho prens amb una
mica d'humor o no pares de tenir úlceres.

Leo