Re: [OpenOffice] Canvi de nom del projecte de traducció d'OpenOffice.org

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic set 26 12:58:40 CEST 2007

En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
> A Dimecres 26 Setembre 2007 12:48, Jesús Corrius va escriure:

> sempre podem proposar un nou terme: catval, o potser si es senten ofesos el
> valcat. ;-)

La veritat és que la cosa és força seriosa i porta molt de temps en marxa.

La Batalla de València a Internet
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/24765

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/