Re: [OpenOffice] Més feina

Joan Montané jmontane a gmail.com
dic nov 14 15:34:38 CET 2007

Bé, he fet tot el que he sabut, ara la situació és:

filter 97%, manquen 19 cadenes dubtoses.
officecfg 99%, manquen 11 cadenes dubtoses.
sc 99%, manqujen 10 cadenes dubtoses.

Les 40 cadens que queden com a dubtoses no en tinc ni idea. En la majoria he
posat alguna cosa, però no m'atreveixo a donar-les per bones. Si algú s'ho
vol mirar, jo no puc fer res més avui.

Atentament, Joan Montané.

El 12/11/07, Joan Montané <jmontane a gmail.com> ha escrit: