[OpenOffice] traducció del chart2 / source / controller / dialogs.po

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 13 13:00:27 CET 2007

En/na Gil Forcada ha escrit:
> bones,
>
> envio la traducció del chart2/source/controller/dialogs.po
>
> com va això? el reviseu, en faig les correccions i jo mateix el penjo al
> pootle aquest?
>
> P.D. si me'n voleu assignar algun altre més mentre no sigui massa gran
> encara el podré fer abans del 15 :) sento haver tardat tant en aquest,
> però en tot el cap de setmana no he tocat l'ordinador

Gil,

Et comento el que he vist:

#: tp_ChartType.src#TP_CHARTTYPE.FT_CHARTTYPE.fixedtext.text
msgid "Choose a chart type"
msgstr "Escolliu un tipus de caràcter"

caràcter -> diagrama

#: tp_Scale.src#TP_SCALE_Y.TXT_ORIGIN.fixedtext.text
msgid "Axi~s at:"
msgstr "~Eixos a"

Falten dos punts al final.

#: tp_Scale.src#TP_SCALE_Y.CBX_TICKS_OUTER.checkbox.text
msgid "~Outer"
msgstr "~Esteriors"

Esteriors -> Exteriors

Per la resta bé. Si us plau puja la traducció al Pootle.

Bona feina,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/