[OpenOffice] traducció del chart2 / source / controller / dialogs.po

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dim nov 13 22:40:34 CET 2007

pujat!

http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/chart2/source/controller/?

tot i que ara em diu que hi ha més cadenes dubtoses, adjunto de nou el
fitxer amb les cadenes fetes i alguna dubtosa que deixo perquè algú em
comenti què fer-hi

salut!

El dt 13 de 11 del 2007 a les 13:00 +0100, en/na Jordi Mas va escriure: